• משופץ
צלחות מתכת להחלפה של Salex מוגדרות לבעלי טלפון מגנטיים לרכב, תקעי אוורור, מקרים, מגנטים. ערכה של 4 דיסקי ברזל מלבניים שחורים עור דמוי דמוי מצופה. גיבוי דבק 3M. גיליונות פלדה 4 חבילה.

צלחות מתכת להחלפה של Salex מוגדרות לבעלי טלפון מגנטיים לרכב, תקעי אוורור, מקרים, מגנטים. ערכה של 4 דיסקי ברזל מלבניים שחורים עור דמוי דמוי מצופה. גיבוי דבק 3M. גיליונות פלדה 4 חבילה.

Rating 
ILS 4.89

במלאי
בחנות

04 " / 1 מ"מ, גודל 1 מקלות צלחת פלדה של טלפון בטלפון שלך בחזרה או בתיק בחוזקה ובטוחה. ערכת מדבקות דבק דבק של 3 מ 'חזקה ערכת מדבקות ברזל יפה עבור הרכבה על מכוניות יש דבק 3 M חזק מאחור. פני השטח של לוחית המתכת החמודה ללא קצוות חדים לא יפגעו באצבעותיך וטלפון סלולרי. פני השטח של לוחית המתכת החמודה ללא קצוות חדים לא יפגעו באצבעותיך וטלפון סלולרי. צלחות מתכת אלה רק עבור הרכבה על מכוניות מגנטיות אינן מגנטים הרכבים, אלא רק לוחות המתכת עבור תקעי טלפון לדבוק בהם. צלחות מתכת שחורות צלחות מתכת צבעוניות שחורות ייראו נהדר באייפון 12, 11 Pro, XS Max, XR, 8 Plus, 7 S, 7 Plus, 6 S Plus, i Pad, Samsung Galaxy S22+, S21+, S12+, S11+, S10+/ S10/S10 E/S9+/S8+/S7/S6, Edge, Note 20, HTC One, LG, Sony Xperia, Google Nexus Pixel. מגנטי חזק שומר על המכשיר שלך יציב ובטוח בזמן הנהיגה.17 " / 43 x 55 מ"מ. i Pads, סמסונג, מוטורולה וסמארטפונים אחרים, GPS, טאבלטים. ואז המכשיר יונק אוטומטית כשהוא ייסגר אל רכב רכב. ערכת צלחת מתכת של Stick Stick Stick למגנטים מאחורי הכיסוי/סוללה שלך, על מארז מחוספס, או ישירות למכשיר שלך. ואז המכשיר יונק אוטומטית כשהוא ייסגר אל רכב רכב. מקלות צלחת פלדה של טלפון בטלפון שלך בחזרה או בתיק בחוזקה ובטוחה. ערכת מדבקות דבק דבק של 3 מ 'חזקה ערכת מדבקות ברזל יפה עבור הרכבה על מכוניות יש דבק 3 M חזק מאחור. החלפת Salex 4 Pack Plaits Metal Lix Faux עור עם גיבוי דבק 3 M חזק להרכבת טלפון מגנטית, סוגריים, סוגריים, סוגריים, סוגריים, עריסות, מחזיקי טבעות, מגנטים, לוח מחוונים לרכב וטלפונים סלולריים אוויר, מקרים. לוחות מתכת אלה רק עבור הרכבה על מכוניות מגנטיות אינן מגנטים הרכבים, רק לוחות המתכת עבור תקעי טלפון לדבוק בהם. זה לא יירד ולא שיורית דביקה לאחר ניתוק. מדבקות מגנט דקיקות אלה שנמצאות בקלות לסמארטפון, הטאבלט, GPS.החלפת צלחות עור שחורות 4 אורזות את צלחות המתכת המלבניות השטוחות הללו עור דמוי דמוי מצופות פועלות בצורה מושלמת יחד עם כל המכונית המגנטית, הקיר, המקרים, תקעי הטלפון של אוויר אוויר. זה לא יירד ולא שיורית דביקה לאחר ניתוק. מגנטי חזק שומר על המכשיר שלך יציב ובטוח בזמן הנהיגה. הערה חשובה : אלה רק לוחות מתכת שטוחים מלבניים מעור, ולא מגנט! אין מגנט על גיליון המתכת עצמו, המשמש במיוחד למחזיק הטלפון המגנטי חבילת ההחלפה כלולה : צלחות מלבניות שחורות עם מתכת בפנים ועור בחוץ (1.

מאפיינים עיקריים

גם אתה עשוי לאהוב